PR: Får jeg en god handel?

Du får et godt tilbud når du accepterer, at den rigtige PR virkelig kan ændre individuelle opfattelse og føre til de ændrede adfærd du har brug for.
Især når du anerkender, at folk virkelig gør noget ved deres opfattelse af de faktiske omstændigheder høre de om dine operationer, og du som leder. Hvilket betyder, at du har lidt andet valg end at handle hurtigt og effektivt med disse opfattelser ved at nå og flytter de vigtigste eksterne målgrupper af jeres til handlinger ønsker du.
Således, du helt sikkert få en god handel når din forretning, non-profit eller association PR investeringer skaber adfærdsændring blandt dem vigtige uden for publikum, der fører direkte til dine ledelsesmæssige mål. Men, vil du kunne opnå dette kun efter at overtale de centrale udenfor folk til din måde at tænke og derefter flytte dem til at træffe foranstaltninger, der tillader din afdeling, afdeling eller datterselskabet til at lykkes.
Naturligvis, disse ledere gør noget positivt om opførsel af dem vigtige uden for publikum i deres, de fleste påvirker deres operationer.
Ligger til grund for disse bestræbelser er den grundlæggende forudsætning for public relations: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Public relations hjælper erhvervslivet, non-profit og foreningen ledere nå deres ledelsesmæssige mål med resultater som disse. Nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures; rebounds i showroom besøg; kunder at foretage gentagne køb; stærkere relationer med uddannelse, labor, finansielle og healthcare interesser; forbedret aktivist gruppe forbindelser; nye medlemskab programmer; kapital givere og angive kilder ser deres måde, samt forbedrede relationer med statslige organer og lovgivende organer; nye thoughtleader og særlige begivenhed kontakter; og udvidet feedbackkanaler.
Som de fleste ledere ønsker du dine vigtigste uden for publikum at se dine operationer, produkter eller tjenester i den mest positivt lys. Så skal du være sikker på at dine PR-medarbejdere accepterer, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan hjælpe eller såre din enhed.
Diskutere med dine PR-folk, hvordan du vil indsamle og overvåge opfattelser af spørgsmålstegn ved medlemmer af dine vigtigste eksterne målgrupper. Spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med hvordan det gik? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Ja, hvis det er nødvendigt, opfattelsen af overvågning faser af dit program kan tildeles professionel undersøgelse mennesker til at håndtere, hvis budgettet er tilgængelige. Hvis det ikke er tilfældet, du kan stole på din egen PR-folk, der er også indenfor den opfattelse og adfærd og kan forfølge det samme mål: identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder, misforståelser og andre negative opfattelse kunne udmønte sig i sårende adfærd.
Naturligvis vil problemer, der dukkede op under din første opfattelse overvågning session, identificere din pr mål. Der skal skyde for at ordne dette farlige misforståelse, eller rette den grove unøjagtigheder eller gøre noget ved det elendige rygte.
Mens du ikke kan have en pr mål uden en strategi til at fortælle dig, hvordan at nå det, faktum er, du har kun tre strategiske valg, når det kommer til håndtering af en opfattelse eller udtalelse udfordring: skabe opfattelse hvor der kan ingen være, ændre opfattelsen , eller en skærpelse. Selvfølgelig, vil picking den forkerte strategi smage ligesom Tang på din popcorn, så være sikker på, den nye strategi passer godt med dine nye pr mål. Du ønsker ikke Vælg “change” når fakta diktere en “styrke” strategi.
På dette tidspunkt, fordi strukturen af din korrigerende besked er afgørende, starter vi søgning efter ord, der tvinger og overtale. Først og fremmest skal de være troværdig og klare og faktuelle at overtale et publikum til din tankegang. Men et must hvis du skal rette en opfattelse af skiftende udtalelse mod dit synspunkt, fører til de adfærd, du ønsker. Tage sig tid til at gennemgå din besked PR personale om dens effekt og overtalelsesevne.
Her får du at vælge disse kommunikation taktik mest tilbøjelige til at tiltrække sig opmærksomhed fra din målgruppe. Heldigvis kan du vælge fra snesevis af tilgængelige teknikker. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre. Bare være meget sikker på, at de taktik du vælge er kendt for at nå folk ligesom dit publikum.
Fordi selve troværdigheden ved din besked kan afhænge af den måde, du leverer det, kan du introducere det til mindre sammenkomster snarere end at bruge højere profil kommunikation såsom pressemeddelelser eller talkshow optrædener.
Med tiden kan du forvente dig og din PR folk vil flytte tilbage til feltet for en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Samme spørgsmål bruges i den første benchmark-session, vil gøre tricket igen. Men du skal holde alarmberedskab for tegn på, at din kommunikation taktik har arbejdet og at den negative opfattelse er ved at blive ændret den måde du ønsker det skal ændres.
Hvis tingene langsommere, du altid kan fremskynde tingene med et bredere udvalg af kommunikation taktik og øget frekvenser.
Public Relations enkelt vigtigste bidrag til en forretning, non-profit eller association manager bygger vilje til at gøre noget positivt om opførsel af dem vigtige uden for publikum, de fleste påvirker deres operationer.
Og det kan kun være effektiv, når du, manager i afgift, har accepteret, at den rigtige PR virkelig kan ændre individuelle opfattelse og føre til de ændrede adfærd du har brug for.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på [email protected] Ordoptælling er 1090 herunder retningslinjer og ressource boks.
Robert A. Kelly © 2004.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *