En af de mest almindelige klager, business ejere har i dag er, at de føler deres praksis kører dem, og at de er bliver trukket i hver retning i stedet for virkelig kører virksomheden selv.
Nå, jeg vil gerne fortælle dig, da jeg var i praksis jeg oplevede det samme. Jeg arbejdede for mange timer, ikke at se min familie, så meget som jeg burde; mine medarbejdere kom altid til mig leder efter løsninger på daglige scenarier og så videre. Jeg fandt jeg manglede mængden tid nødvendige for at virkelig gøre hvad jeg elskede bedst som arbejder med mine patienter, at se deres resultater og være i stand til at leve livet.
Efter 5 år af brændende vægen i begge ender, besluttede jeg brug for noget til at ændre hurtigt fordi min stearinlys var at få klar til at brænde ud.
Jeg indså, at i kører min virksomhed med alle dens understreger og at være en mand og far, jeg havde brug at få mine prioriteter straight, re-evaluere mit formål og virkelig blive den bedste administrator kan gøre min praksis og personlige liv effektiv og behagelig igen.
Du tænker nok hvad du går er normal eller der er bare den måde, det har altid været eller formodes for at være. Tage en patient, der har haft hovedpine hele dette liv og har boet på medicin til at håndtere det. Som en fysisk terapeut ved jeg der findes en løsning, og at han ikke behøver at leve med hovedpine eller være på stoffer. Nå, fortæller jeg dig det samme. Det er ikke normalt, det er ikke den måde, og du behøver ikke at leve med disse administrative vanskeligheder eller styres af din virksomhed.
Så, hvordan du ændrer det og komme i gang rulle-coaster ride? Der er et par vigtige faktorer til at se på for at opnå dette. Først, tage et kig på hvorfor du blev en virksomhedsejer i første omgang. Er du opfylde drømmen måde du forestillede sig den i sin helhed? Nu ser på alt, hvad der ikke er optimal, eller at du oplever, er ikke en del af din drøm. Se på ting som: du bruger nok kvalitetstid med dine klienter uden afbrydelse? Bruger du tid med din familie? Er dine medarbejdere kender deres holdninger fuldt ud? Sætter dine medarbejdere problemer eller situationer på din tallerken, at du skal nu løse? Gør dit personale komme langs eller er du en mægler på deres løbende problemer? Er du alt for mange arbejdstimer og mangler tilbagevenden? Er dunkende du fortovet for at generere flere henvisninger med lidt at ingen succes? Er du bag i din finansielle planer eller mål? Disse er at nævne blot nogle få af de fælles områder af bekymringer som business ejere møder. Tag et kig på disse ting, der kommer til toppen af dit sind, der vedrører dig mest. Derefter prioritere de ting, som forårsager sværest for dig i din virksomhed eller dit liv.
Det er nemt at liste ud hvad kan gå ned ad bakke, men den ultimative spørgsmål er, hvordan du slår disse ting?
Den måde du gør, er ved at blive den allerbedste administrator muligt, således at du kan administrere, træne og uddelegere for at skabe den mest effektive og effektiv maskine muligt. Hvad er en administrator præcis? Nå, per Webster’s College ordbog “Administrator: n. 1. en person, der administrerer retning af en regering, virksomhed, institution eller lignende. (Latin-administrare til at bistå, udføre, lede af.)
Der er ingen anden person i din virksomhed, som er mere ansvarlig for din virksomhed end dig. Og når du tildeler ansvar til en anden og frigøre dig selv fra det, du kommer i problemer. Nu, jeg siger ikke du skal være håndtering alle positioner på kontoret, fordi efter alt, hvad der er hvad gør virksomheden kontrollere dig. Det, jeg siger, er du bør kende alle aspekter af positioner i dit kontor og tog dem under du håndtere visse opgaver i deres helhed og derefter administrere dem ovenfra. Dette er en af de mest grundlæggende fundamentals for at være en god administrator og når du med succes kan mestre denne grundlæggende vil du være på vej til et lykkeligere liv.